Arkadaşlar oğlum 10 gün sonra 6 aylık olucak ben ufak ufak tadimlara başladım şimdi meyve püresi deniyorum deneme amaçlı hero baby nin 5+aylik meyve püresi kavanozundan aldım Bi tane sonrasında kendim yapicam .Dün az Bi şey verdim sıkıca kapatıp kapağı dolaba koydum üstümde açıldıktan sonra 24 saat içinde tüketiniz yaziyor ben az öncede biraz verdim az az verdiğim için kalıyor yine dolaba koysam bozulma olur mu acaba ?