Merhaba 5 gün önce doğum yaptım. Sezaryen yerim çok morardı karnıma ve bacaklarıma kadar yayıldı her yerim simsiyah. 2. Doğumum ilkinde hiç böyle bir şey olmamıştı ama bu sefer çok kötüyüm toplayamadım kendimi bir türlü. Benim gibi sezaryen olup aynı şekilde olan var mı?