37 derece ateşi bebeklerde normal karşılıyor doktorlar kızım geçen hafta ateşlendi 38,2 oldu en yüksek doktor endişe etmeyin 38,5 kadar normal eğer 3 günü geçerse getirin dedi 3. Gün geçti çok şükür diştende olabilir endişe etmeyin bence 38,5 olana kadar da ilaç vermeyin damlayla alakalı olduğunu düşünmüyorum