Merhaba
TE mine baslayali 2ay oldu 19.5aylikken başlamıştık ara ara yetisemedigimiz olsada çişi geldiğinde söylüyordu ama bu 1 hqftda dır djyiywim çişi gelsede söylemiyor üstüne yapsada söylemiyor. Kaka icin gece uykusundan bile kalkıp anne kaka diyor tuvalete gidiyoruz ama cis yok.. Ben takip etmezsem ki takip edip götürdüğüm zaman bile 5 10dk sonra yaptığı halde bidaha yapıyor.. ne yapmam lazım en baştan m baslicaz.. tuvalete gtmek konusunda en ufak b sıkıntımız yok gidiyor ama dediğim gb artık söylemeyi bıraktı. Şuan 22aylik