Durusmom23 yürüteç kullanmama kararı almıştım , zararlı olur yürümesi gecikir diye, ama tabi kullanıyoruz şuan. Elimden geldiğince az koymaya çalışsam da günde aralıklarla toplam 1-2 saat üzerinde. Tek bebek bakan bir anneyim , (kızacaklar biz 10 kişiyle mi büyütüyoruz sanki diye , arkadaşlar eşim de şehir dışında kimse gelmiyor yardıma , şimdiden söyleyeyim tekim tek) , o yürüyeçteyken geziyor dolanıyor , ben de evi vs süpürüyorum , kovalamaca oynuyoruz , saklanıyorum evde beni bulmaya çalışıyor vs. Yürüteç olmasaydı sürekli kucağımda olurdu heralde. 11 aylık şuan yavaş yavaş yürümeye başladı , yakın zamanda bırakmayı ümit ediyorum. Yürüme arkadaşı da aldım ama pek çözemedi onu ilerleme aracı olarak kullanamıyor henüz. Bu süreçte dikkat ettiğim şeyler Yere tam bastığından emin oluyorum , oyun oynarken ayaklarını bacaklarını kullanmasına destek verip kendi kendimize de bol bol yürütüyorum. Yürüteçteyken elleri kolları her yere daha da uzanabiliyor , o yüzden şimdiden her şeyi kaldırdık sehpa masa ünite üzerindeki, yürüteçin en büyük zararı ev kazaları olarak belirlenmiş Amerikan pediatri tarafından . Bunlar benim deneyimlerim , ❤️