cannog Telefonculara götüreyim diyorum pil durumu %81 satabilir miyim acaba ne kadara gider bilmiyorum da
mnkanne1 cannog Hepsiburada nın yenile kampanyası var onu inceleyebilirsiniz bir üst modeli falan alacaksanız
biyiksiz_yorumcu cannog valla hiç sormadım onu farklı 2nci el sitelerden ufak bi araştırma yaparsanız daha iyi olur
cannog mnkanne1 Evet öyle düşünüyordum nakit olarak seçiyorum seçenekte olmuyor kupon olarak diyor. 13 küsür çıktı ön teklif
Alparslanim1 cannog teknosa da eskiyi getir yeniyi götür kampanyası ile eşim iPhone 11 sattı pil durumuna bıkmadılar hiç . 15.750 ye gitti daha geçen hafta