celikkkk Kızlar 1 aylık aşı olduk ates yok ama ağrı var sanırım huzursuz calpol veren var mı doktora sormayı unuttum
Gokturk_ celikkkk hemşire bana huzursuz olursa bir çay kaşığı calpol ver demişti 1.ayında ama gerek olmamıştı çünkü hemen uyumuştu baya mayışmıştı.Çok aşırı huysuz olursa bir çay kaşığı verin.
seboss35 celikkkk emziriyorsan bol bol emzir onun için en iyi ağrı kesici anne sütü şuan ama çay kaşığından da az calpol verebilirsin
cherry_baby celikkkk yarım ver sen yarım yeter çay kaşığı ben de blr vermiştim pişman oldum yarın yeterli