yagizcinarsmom merhaba benim bebeğim şuan 3 ay 10 günlük. İlk 1,5 ay aynı sizin dediğiniz gibi geçti. Gündüz değil ama akşam 8’den gece 2’ye kadar ağlardı kucakta susardı ya da mutfakta aspiratör açardım. Tecrübesiz olduğum için de ağladıkça panik yapıp emzirdim ben emzirdikçe hazımsızlıktan daha da gazı oldu. Akşam olacak diye elim ayağıma dolaşırdı. Doktor damla verip durdu bi ara 3 damla birden kullandık. Sap simplex, relactaz, lactocol.. hiç bir fayda görmedim. 2 ayı dolmak üzereyken Nurse Harveys şurup başladık tüm damlaları kesip, ya ondan ya da büyüdüğünden artık bizleri etrafı keşfedebildiğinden daha rahattı. Şuan hala gazı var ama en azından saatlerce kucakta ağlamıyor. Umarım sizin de biran önce düzelir