Kızlaaar ben devlette doğum yaptım doktorumda çok çok iyiydi fakat aylardır epilasyona gidiyorum seanslarıma giren 2 kız abla biz müşteri olarak 1 kere böyle birşey gördük birde sende gördük diyorlar bu dikiş çok kalın niye böyle dikmişler bizim müşterilerimizinki ince dediler bu doktora gitme bir daha dediler gerçekten başta benimde garibime gitti ama herkeste böyledir zamanla incelir diye düşündüm fakat bunu 2.kez duyunca tuhaf olmaya başladım.Ben herhalde devlet bu şekil yapıyor diye önemsemedim.Kızlarada devlette olduğum için diye düşünüyorum dedim hayır abla devlette olan müşterilerimizde var böyle değil dedi korktum yani aman aman bir kalınlığı yok ama yinede kalın vede pembemsi 1 yıl oldu.Uyuşukluğuda hafiften var hala.Dikişsiz bir ameliyattı artık ne denir bilmiyorum ona korkmalımıyım başına gelen varmı?