Kızlar bebeğim 7 aylık. Dün eşim bana bir video gönderdi kızının otizm olduğunu 3 yaşında öğrenen bi anne. Kızının çok normal olduğu videoları paylaşmış sonra otizmli olduğu ortaya çıkmış falan. Dünden beri beynim için kazan gibi. Düşünmeden edemiyorum. Sizde de oluyor mu? Herhangi kötü bişey görünce Allah korusun ya öyleyse haberim yoksa hadi olursa diye kendimi çok kötü hissediyorum. Buraya girip yazılanları okuyorum işte bişeye takılı kalıyorlar diyo bugün bebeğim sepeti kendine çekip bırakıyo ama 4 5 defa yaptı onun düşüşünü izliyor. Acaba mı diyorum yada psikokojik ben mi öyle düşünüyorum? Sizler nasılsınız bu konuda