Yıllardır Android kullanan bi insanım. Xiomi kullaniyordum. Bozuldugu icin yeni telefon almam lazim. Esimde Samsung a71 var şu an. Onun kamerasi cok guzel. Ama yine de evde bi tane iphone olsa mi ki diyorum. Sadece kizim buyumeden guzel net fotograflari olsun istiyorum.