tugbaninpenceresi Merhaba arkadaşlar 4 yaşında kızımın 2 haftadır öksürüğü kesilmiyor. Doktora götürdük soğuk algınlığı şurubu ve burun spreyi yazdı ama hiç fayda etmedi. Sizin önerebileceginiz doğal yöntemler var mı öksürük için? Hepinize şimdiden teşekkürler
ireemc cevizi kırınca içinden çıkan zarını kaynatıp suyunu içirirseniz iyi gelecektir. veya ayva çekirdeklerini suda bekletip su hafif jölemsi kıvama geldiğinde içince de fayda sağlıyor.