Merhaba anneler buharlı pişrici gerekli mi değil mi sizce önerilerinize ihtiyacım var Şuan gratiste kiwi marka 839 tl ye düşmüş ocak ayında başlayacağız ek gıdaya malum hergün fiyatlar on katına çıktığı için çoğu şeyi erkenden alıyorum gerekliyse alayım dedim