Nisasengul Mastır olduktan sonra kullandığım antibiyotik yuzuden sütüm azaldı sonrasında kesildi yaklaşık 2 aydır emziriyorum ama arada gogsumu sıtigimda ucunda süt oluyo ancak sonrası yok . Sütüm geri gelir mi ? Nasıl gelir ?
yonca03 Nisasengul hadtanede ni seminerde bi annenin sutu gitmisti emzirme danismani sut gitmez dedi ve memesini actirip sut kanallarinin oldugu yerden memeyi sıkıca tuttu sıktı ve karşıya dpgru memeden süt fışkırdı hepimiz çok şasırdık vala demekki giden sut geri gelebiliyomus hemen emzirmesini soylemisti
Tuzlu_krakerr Nisasengul Öncelikle asla olumsuz düşünmeyin yemenize dikkat edin illa süt olsun diye kafanıza takmayın bol emzirin olur inşallah 🌸
FatimaBetul Ayda sütü giden ama 3 ay sonra tekrar emzirmeye başlayan bi tanıdığım vardı. Süt yapan şeyler tüketin su için en önemlisi psikoloji . Sütünüzün geri geleceğine inanın. Bir de emzirme danışmanları var “emzirmedanismanimbetul” instagramda ben ilk doğum yapınca onun tavsiyeleri sayesinde sütümün çabuk geldiğine inanıyorum siz de sayfasına bi bakabilirsiniz 🌸