Kızlar merhaba bugün randevum vardı şikayetim aslında kasık ağrılarım çok fazla oluyordu doktor muane edeceği sırada vajinanın dış dudaklar çıkmış normali 2 cm olması gerekirken senin 3-4 cm fazla dedi eğer istersen düzeltebilirim dedi benim de canımı sıkıyordu o şekil olması ama özel hastanede yapıyor diye biliyordum fiyatı fazladır diye ertelemiştim ama bugün doktor, eğitimini aldım vs dedi yaparım diyince aklıma yattı zaten küçük bi işlem ama kafam karışık eşim de güvenemiyor sizlere sormak istedim en azından aynı dertten muzdarip olan varsa fikir olur birbirimize