pembeayakkabilikiz Bebeğim 8 aylık oldu ve dişlerini gicirdatiyor iki gündür normal mi kızlar sizin bebeleriniz yapıyor mu ? Dişlerim kamaşiyor o öyle yapınca benimde 😀
Papatya5801 pembeayakkabilikiz ay bizimki üstte iki altta iki çıkarmıştı gicirdatiyordu sinir oluyorum zarar gelecek gibi hissediyordum ama bir iki hafta yaptı sonra unuttu
Gokturk_ pembeayakkabilikiz 8 dişimiz var hala yapar çok kötü olurum yapma derim ama dişleri sıkıp bakar yüzüme 😀
pembeayakkabilikiz Papatya5801 bizimde üstte 2 tane çıktı altta da var dün ve bugün yapmaya başladı benimde dişlerim ağrıyor o öyle yapınca😀 inşallah zararı yoktur doktor kontrolüne var daha bende buraya sormak istedim