Lütfen sinirlenmeyin benim oğlumun engeli var tek elli doğdu tırnaklarını keserken 5 tanecik tırnak kestiğim için bazen içim buruluyo bazende ay diyorum ne kolay oldu hemen bitti 🥹 Bunu üzülün diye söylemiyorum ama nacizane ufak şeyleri kendimize dert ediyoruz diye örnek olmak istedim size.. Öpün koklayın anlatın tırnak makasını onunda eline verin keşfetsin gösterin böyle keselim benimkini de sen kes deyin oyun haline getirmeye çalışın şarkılarla vs bi şekilde alışacaktır 🫠🥰