Dmt-01 askmoglum 4 yaşındaki kızıma ilk defa dün kullandım valla o da yatıracam diye yoksa yine kullanmazdım
Derya2118 askmoglum valla 1-1,5 yaşlarında kullandım çünkü evim çok soğuk oluyordu kombiyi 60 a getirsemde buz gibiydi geçen kış bu kış taşındım oradan sorunluydu şimdi kullanmam artık
AlpArslan1902 askmoglum Bebekliğinden beri kullanıyorum kaç aylık başladığı hatırlamıyorum ama kışın başlamıştım
Elfelf475 askmoglum ben kullanıyorum bazen. Çünkü oğlumun cok saçı var cok 🫣 ben orta soğuklukta kullanıyorum