Bebeğiniz gazlı ise Hıpp emziren anneler için olan çaydan için günde 2 kere ya da kaç kere isterseniz. Bebeğin gazını öyle bir çıkarıyor ki öttürüyor bebek😂💨💨💨💨
Kutunun üzerinde yazıyor ama yine söyleyeyim 2 çay kaşığı 200 mi kaynar suya döküp ılık yapıp için