Kizlar size sutumu nasil arttirdigimi anlatacagim postun altina herkes tavsiyelerini yazabilir anneler icin )
1.ayin sonunda doktora gittik ve bebegimin az kilo almasiyla sutumun az olduguna karar verdi
Gece kaldirma demisti 2-3 saate bi emzir demisti ben de dinlemistim kendisine guvenip ama ay sonunda tartida anladim ki buyuk hata yapmisim ama artik cok gecti herkes mma vermemi soylerken ben de hungur hungur aglarken arastirdim ve en en en cok isime yarayan yontemi size aktaracagim
Tabikiii BOL BOL EMZIRMEE
Emzirme kampi uyguladim 3 gun arastirabilirsiniz bu yontemi vucudumuz bebek emdikce su uyariyi verir bebege sut lazm bende ureteyim
ama bebek az emerse bu sefer der ki benim urettigim yetiyor boyle devam edeyim
Bu yontemi nasil yapacaginizi TOMRISIN EMZIRME NOTLARI 3 baskigiyla arastirin
Bu ilk yontemdi
- Si bol bol su komposto icmeye basladim
Arpadan yapilan promalt icecegi denedim bayagi etkisini gordum ama katki maddeli olsun istemedim
Aktardan soyulmus arpa alip islatip sabah kaynatin icin suyunu en cok sut yapan sey arpadir
Sonra da bira mayasi
Tendyoldan toz halinde dun elime gecti sadece 2 kwz ictim ve gece hemen etkisini gordum kizlarr
Ve en onemlisi de her emzirme sonrasi goguste kalani pompa yapmak ya d elle sagin gogus ne kadar bos olursa o kadar uretim artar
Saatlere takilmayin bebek ne zaman isterse verin emzigi kaldirin biberonu dahi biraktirabilirsiniz bu yontemle kizlar deneyip basaran cok
Ben cok uzulmustum yipranmistim ama 1 haftada bebegimin kilo aldigini soyleyenler oldu hep goren almis dedi ve tartida da farkettik kizlar
madde madde yazacak olursam ozetle
1:Emzirme kampi yaptim
2:Bol bol sivi su komposto
3:Arpa suyu
4:Bira mayasi suya katip ictim toz halinde olani
5:Bebegim emdikten sonra kalani pompa yapmak
Deneyin farki goreceksiniz kizlar