Babymom1017 Merhaba kızlar bebeğim uykuya çarşafta sallanarak geçiyor ama artık bu yöntemi bırakmak istiyorum. Kucakta yada yatağında sallamadan uyumaya nasıl alıştırabilirim. Var mı aynı durumu yaşayan? Bebeğim mamayla besleniyor memede uyuma şansıda yok
gizemmerenn Babymom1017 çakal canım bende çarşafla salladım bir dönem gazlı olduğu için uyuyamıyordu kolik beşiği aldım tavana astım bir süre onunla uyudu baktım alışacak bırakmam lazım dedim beşiğe alıştırmaya çalıştım ağlıyor uyuyamıyor bende bari ayakta sallayarak öğretiyim dedim en azından diğerlerinden iyidir meme emmediğş için ayakta öğrettim
Acu_ Babymom1017 aslında bebeğiniz şuan atak dönemine ya girdi yada girecek. 4 ay 30 gün sonra eğitim veriyolar bebeklere. Sizde o zamanı bekleyebilirsnz. Ve alışkanlıklarından vazgeçiyolar bi şekilde öğretilirse. O yüzden yatağğına bırakın ninni açın ninni söyleyin varsa alternatif. Ağlarsa kucağınıza alın sakinleştrin tekrar bırakın uykuya yatağında geçmesini sağlayın. İlk gün zor olur sonraki günler daha az direnir alışır
Babymom1017 Acu_ evet o yöntemi biliyorum ama bebeğim çok sinirli şu atak dönemini atlatalım yinede deneyeceğim
gizemmerenn Diverso çok gazlıydı tavana asılı kolik beşiğinden aldım 3 buçuk ay onda uyuttum şimdi ayağıma alıştırdım uyuyor