Kendimi bildim bileli hiçbir zaman zayıf regli gününde gelen hemen hamile kalabilen bi insan olamadım bu illet yüzünden şimdide tüylerden yana çok mutsuz bi insanım o kadar çok kafama takıyorum ki özellikle çene boyun bölgemde tüylenme olduğu için bi çare lazere gidiyorum ama yok jiletle aldıkça iyice köklendi sanki sonuç alamayacağım galiba daha 3. Seansım ne dersiniz kızlar 🥺