2.5 yaşına yakın kızım var sürekli biberonla süt istiyor yumurta yer ama süt içmeyi çok seviyor . Sütün de pek faydası yok deniliyor ama nerdeyse 1 yıldır peynir yoğurt yemez asla yemiyor . Yoğurdu yayla çorbası yaparak veriyorum yayla çorbasını neyse ki severek içiyor. Ama ben nasıl verebilirim sütü biberonu nasıl biraktirabilirim . Haziran 2021 doğumlu artık sütü bırakmakta sakınca var mıdır