Ewremmrrve Hakan ibrahim boyar veya aritmide bi tane daha biraz yaşlı bi adam vardı adını unuttum. Dr Hakan eside ebe devlet hastanesinde ondada eğitim almıştım. Diğerine görümcem ve tüm tanıdıklarımız gidiyor çok memnunlar işinin ehli bi doktor ama diğerlerine göre biraz pahalı