Kızlar, 1 dakika içinde çift çizgi gördüm. Asla hamilelik şun düşünmüyorum. Allahımın gücüne gitmesin ama hem evliliğim düzgün gitmiyor sürekşi kabga ediyoruz, hem bebeğim çok küçük hemde maddi açıdan yapamam, kendime güvenemiyorum. Çok kötüyüm ağlıyorum, nasıl olur diye.. Korunmadınız mı demeyin, dogum kontrol hapı ve geri çekilme ile korunduk. Kızlar ben bitik haldeyim, daha kızımla ilgilenemiyorum yetişemiyorum hiçbir şeye.