ozah ahh başımın belası durum aynısını yaşıyorum bir kez daha olmuştu. Ne saç kremi, ne saç bakım yağları hiçbir şey fayda etmiyor. Kuaföre gittim 45 dk açmak için uğraştı şiş gibi ucu olan bir tarak var onlarda o kısmıyla ayırarak açtı. Epey rahatlamıştım ama yine oluyor.