Kızım 9 aylık 21 günlük 2 hafta öncesine kadar çok güzel ek gıda alan kızım artık ne yaparsam yapayım püskürtüp yemiyor . En sevdiği yemekleri bile 5-6 kaşıktan sonra püskürtüyor . Dişten olabilir mi kızımın şu ana kadar hiç dişi çıkmadı diş zamanı böyle bişe yaşadınız mı ? Püskürtme konusuna çözümü olan tecrübeli anneler lütfen bana yardımcı olun 🥺