Sdacbc Ben doğdu doğalı hiç tv yi kapatmadım ama bakmasın diye bi çaba harcamadım ama karşısına da geçirip bırakmadım hiçbi zaman.Oyüzden midir bilmem ama pek izlemez tv arada yemek yerken ya da kreşten eve geline ben yemeği hazırlayana kadar anne televizyon izlemek istiyorum diyor öyle izliyor yarım saat kadar sonra bi bakıyorum kendisi kaaptmış oyun oynamaya başlamış.Dün biraz fazla izlediğini farkettim işlerim vardı çünkü pek ilgilenemedim babasıda yoktu evde farkedince hemen hadi kitap okuyalım kızım dedim hemen tv yi kapattı kendinede banada kitap getirdi okuduk birlikte sonrada odamda oynamak istiyorum diyip gitti.yani ben asla izletmem demedim hiçbi zaman ama sınırlı izlettim saatlerce tv başında oturmasına izin vermedim fazla izlediğini ya da daldığını farkettiğim anda dikkatini başka şeye çektim hemen.Kendisi izlemek istemiyorsa siz açmayın hadi izle diye ama yok durmuyor vakit geçirecek bişey istiyorsa biraz açabilirsiniz dikakt ettikten sonra çok zararı olacagını sanmıyorum