Evet ben kullanıyorum 2 yaşında çocuğum var ve alerjisi var bronşitli çok güzel makine evde biz resmen hiç temizlik yapmıyormuşuz yıkamasıda güzel ama süpürmesi bile halıyı felan yıkamış gibi temizliyor hergün kullanamıyorum ağır olduğu için ama haftada 1 gün rahat açıyorum toz tolan bsey kalmasın derinlemesine temizlesin diye mutlaka öneririm bende geçen yıl almıştım pahalı diye biraz tereddüt etmiştim ama gerçekten parasını fazlasıyla hakediyor ☺️