13 aylık kızım var bana bağımlı değildi ama bağlıydı yani sürekli beni isterdi başkalarına gitse bile dönüp dolaşıp beni isterdi babasıyla çok bi etkileşimi yoktu yani aynı anda evde olduğumuzda ona gitmek yerine sürekli beni isterdi dün gece 1 de uyandı diş rahatsızlığı var sanırım iki saat oynadık ama babasını istedi yanında sanki ben yokmuşum gibi hiç göz teması kurmadı yanıma gelmedi tam tersi asla yapmadığı şeyi yaptı babası odadan çıktıkça ağladı sürekli onu çağırdı yanına babasıyla ilişkileri böyle olsun istiyodum ama bana böyle davranınca üzüldüm baya kafaya taktım sabah oldu yine eskisi gibi değil aramıyo beni ben mi abartıyorum bilmiyorum annelik garip böyle bi durum yaşayan var mı acaba