diilek Merhaba 40 günlük bebeğim var aşırı gaz sorunumuz var Dr mama takviyesi yapmamız gerektiğini söyledi sütüm az olduğu için. Kolik olup kullandığınız gaz sorunu yaratmayan memnun kaldığınız mama varmıdır tavsiye edeceğiniz 🌸
Yenibirannecik diilek bende sma comfort kullaniyorum ve gaz damlalari suan biraz daha iyi 32 günlüğüz
kubukub O biraz bebekten bebeğe değişiyor bence, biz aptamil kullanıyoruz çok gaz yapar diyorlar ama değiştirmedim ben. Gaz masajı yapıyorum yedikten sonra
melegininannesi38 diilek ben hiç denemedim canım ven aptamil kullanıyorum aşırı derecede gaz yapiyo aptamil ama bebeğim en çok bunu sevdi