Ahsenbk aynı durumdayım hatta böyle bir post açmıştım. 6buçuk aylığız hala alışmadı oto koltuğuna. Bende söktüm arabadan, şimdi bir yere gidince kucağımda gidiyor ama uzun yolda çok tehlikeli Allah korusun. Önerisi olan varsa yazsın benim de çok ihtiyacım var çünkü