Bebeğim 5 ay 17 günlük prematüre 35+4haftalik doğdu anne sütü ve mama kullanıyoruz aptamil kullandık kötü koksu vardı ve kabızlık yaptı. Sma optipro kullandık meme reddetti yaptı ve mama içmiyordu ayrıca o da kabızlık yaptı. Hippe geçtik anne sütü almaya devam ediyor mamasını da içiyor kabızlık sorunu başta yoktu ama tekrar başladı son zamanlarda kabızlık sorunu var ne yapmalıyım lütfen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz