Bizde prematüreyiz. 2550 grla aldım küvezden şuan 3700gr. 50 günlük. Doktor gelişimi çok güzel, diyor asla meme sürmedi ağzına anne sütü ilk zamanlar sağıp verdim küveze götürdüm ama kesildi sütüm. İlk başta sma optipro ile başladım aynı sorun vardı keçi kakası gibi zorlanıyordu doktora gittik sma comfort önerdi şuan onu kullanıyorum çok güzel. Cıvık kakası ve zorlanmıyor yaparken + gaz sorunumuz da yok denilecek kadar az.