Seri42 Kizlar bebeğim 3 ay 20 günlük az emiyo meme reddimizde var iştahı azaldı gibi memede çokta durmuyor emmeyince de ağlıyo sürekli normal mi bu durum çok üzülüyorum öyle yapınca
tekbasimabakiyorum Seri42 sağıp kaşık biberonla da ekstra vermeyi denediniz mi? Aç olduğu için ağlıyordur. Ne kadar istemesek de bazen mama başlamak gerekiyor. Ben de 3. Ayda mama+memeye geçmiştim