oyku29_ okurken çocuğumu emziriyordum uyuyakaldı emerken derin derin kokusunu içime çektim.
Herkes anne olmamalı.
Sarılık olmasın aman üşümesin diye kat kat giydirdigimiz durmadan emzirdigimiz yavrularımız bir yanda daha göbek bağı düşmemiş bebek inşallah sağlıklı bir ömrü olur çok güçlü olur.
Hicmi ders çıkarmıyorlar o kadar insan evladını kaybetti deprem, savaş, virüs vs. Derken elindekinin kıymetini bilmeli insan senelerce isteyip sahip olamayan var ya bu dünyada evlattan güzel birsey var mı neden yaparsın bunu bakamiyorsan doğurma