Bende almıştım öksürüğü varken ama Karadeniz’de yaşıyorum ve nem 60 larda zaten gereksiz bir harcama olmuş umarım doğalgazı açınca kuruyunca kullanırım. Normalde 40 larda olması gerekiyormuş doktor ideali o dedi yani nemi düşürmediği sürece bir işe yaramıyor eşim ne zaman gereksiz yere aldırdın demeden faydaısnı görsek çok iyi olacak 😅