3 gün önce rotavirüs aşısı oldu çocuğum. İlk gün kakasını yapamadı ama sonrasında yaptı doktora götürmedim . Şimdide kakasında iğne ucu kadar kan oluyor arada. Daha öncede oluyordu bebeğim çok ıkınmaktan kendini zorladığı için hafif kanlı kaka yapıyodu çok incelendiğinde görülecek şekilde ama aşırı bir kan değil . Şimdi bu kan aşıdan mı ıkındığı için mi anlayamıyorum acaba doktora götürsem mi, aşıdan sonra bu tarz yan etkiler yaşayan var mı