NNazHayatt Babyboys 4 saat calpol verdin sonra dolven 2 gün biz ole gittik bizimde çok yüksekti ateşimiz doktor ateş düşene kadar 4 saat dönüşümlü verdi hala düşmediyse fitil verebiliyorsun şurup verip gittim ben hast hem fitil verildi bisey olmaz dedi doktorumuz ama o süre zarfında 20 Dk geçmişti
Kubra1213 Babyboys ılık suyla batırılmış bezle tüm eklem yerlerine tampon yap ayrıca aynı suya ince olan bir çorabını batır Çakar ve bebeğinin ayaklarına giydir. Asla üzerini örtme ince giydir ama koruda üşümesin 1 tatlı kaşığı calpol verin
Babyboys NNazHayatt NNazHayatt Begum16 Gozdeak MomEzo Kubra1213 Yaseminhan Merius TgcDvc Roniya Nurdanalper Kevser61 allah sizinde başınız sıkıştığında sizin bana yetiştiğiniz gibi yardımcı olsun 🙏 düşürdük ateşi bilgsiz değilim ama uykusuzluktan beynim duruyor bazen 🤭
NNazHayatt Soguk geldiği için rahatsız oluyorlar benim kızımda çok tutmuyordu bu arada su da içirin mutlaka ateş dolayı vücut su kaybı yaşıyor doktor bol bol su içilmemizi söylemişti
NNazHayatt Babyboys bikadar yüksekse bagaz yolu enfeksiyonudur muhtemel. Yüksek ateş birazları tahriş olucak biraz iştahtan düşebilir bunun içinde doktor karadut şurubu öneriyor sabah akşam bi çay kaşığı verin hem boğaz enfeksiyon temizliyo gemde yaraların hızlı geçmesine yarıyor ayrıca kanda yapıyor
MomEzo Babyboys çok geçmiş olsun hastaneye götürmeni tavsiye ederim allahım esirgesin ateşi çok yüksekk
Gozdeak Bizim de ateş var dolven verdim çok etkili benim ki 2 yaşına girecek 1 ay sonra ben tam kaşık verdim sen çay kaşığı ver yarın olmadi fitil alıp vereceğim geçmiş olsun bu arada
NNazHayatt Gozdeak bebeğin yaşı ve kilosuna göre değişiyor sizin tamdır ama daha küçükler için 1 çay kaşığı önerilen
NNazHayatt Begum16 bi geçirince ne yazık Çok sık yaşıyorlar devamı kesilmiyor yarın eczaneden kara dut şurubu al gayet iyi geliyor ben suan 3 şişe bitirecem hasta olduğunda günde iki kere olmadığı zamanlarda kan yapıyor DİE günde 1 çay kaşığı veriyorum sizde deneyin
NNazHayatt Uyuduğunda belden asagi çok ince bisey örtün türbent gibi Mislin örtü gibi ara ara ateşi kontrol edin düşmemi var yoksa bi düşüp bi yukseliyir m bu arada 4 saat bir calpol ve dolven verin ateşi düştü diye kesmeyin
NNazHayatt Sen iyi ol ki bebeğin iyi olsun evet hasta olduklarında tüm dünya anneler içinde duruyor seni çok iyi anlıyorum ins düşer ateşi sabaha hiç bisey kalmaz kuzunun