Bebeğim 8 aylık zaten 36. Hafta’da doğdu. Kaşık reddi besin reddi hepsi var. Ağzını öyle kapatıyor ki hic açmıyor yeminli gibi. Dişine bile baktirmiyor elime izin vermiyo. Zaten inatçı bi bebek yapısı olarak anlıyor insan. Çok moralim bozuk sâdece sevdiği yoğurt ve Tarhanayi yiyor başka bir şey ağzını açtığı yok. Çok kilo da, almıyor ayda belki 200 gr bile almıyor