gamzeyv tabi her bebek kendine özeldir robot değiller ki hepsi aynı anda aynı şeyi istesin ama uyku aralıkları önemli diye düşünüyorum. İkiye düşerken de yumuşak geçiş sanki daha iyi çünkü ben direk 3 3,5 4 yapmıştım ama bence ilk 1. Uyku 2.45 ikinci uyku 3 gece de 3,5 saatle alıştıra alıştıra mi başlamak daha iyi sanki bilemedim 🤣🤣♥️ diyorlar ya uyku aralıkları önemli bebekler matematik gibi diye valla cocukkende sevmezdim kendisini şimdide sevmiyorum