Kizlar merhaba Kizim 5 ay 1 haftalik.Hep eli agzidba ama on dislerini degil kopek disleei tarafi cok sıkıyor parmaklarıyla.Eli hep kopek disi kisminda yani ilk o disi cikara biliemi?Yoksa bebeklerin hepsimi dis cikarirken on disleei ciksada kopek disi kismini kaşır?