Merhaba Anneler.Bebegim evde babama,anneme,abime oyun sirasinda gulumsuyor,olar bakib komik ses cikardiginda ben oyun oynatdigimda artik gulmek istemiyir zorla,halbuki butun ihtiyaclarini zamaminda yapiyorum,hep de guzel vakiit gecirirdik,yani bana cox gulerdi,nerdeyse 15 gundur boyleve birden bire oldu,hep sizce boylemi kalacak?