Ecrin-2100 Kızlar 30ekim pazartesi akşamı doğum yaptım hafif sancılarım vardı ama yetersiz di suni sancı ile desteklendi doğum yaptığımdan beri sancı çekiyorum normalmi bu bel karın kasik bölgesinde şiddetli ağrı
-sozdemir Ecrin-2100 rahim kendini toparlıyordur özellikle emzirirken oksitosinle daha da kasılır birkaç gün içinde geçer
hndathn Rahmin inmeye başlaması kilcal damarların eski haline dönme çabası ben oglumda yasamamistim ama kızımda bir süre doğum sonrası da sancılarım devam etmişti sonra geçti 15 gün icinde