Ecrin-2100 Kızlar 30ekim pazartesi akşamı doğum yaptım hafif sancılarım vardı ama yetersiz di suni sancı ile desteklendi doğum yaptığımdan beri sancı çekiyorum normalmi bu bel karın kasik bölgesinde şiddetli ağrı