Dundarays 18 aylık şuan doğdu doğalı beşikte uyuttum yanıma almadım hiç ağlasa dahi yanımda uyutmadim şuan besigine koydugumda kendi başına uyur ☺️ bebeğin yeri daima kendi alanı kendi yatağı, beşiği olmalı anne ile babanın yaninda yatması ve buna alışması bana göre doğru değil