SevimnurBasaran canım altta yazanlar pişik önleyici dolayısı ile geçişi oldukça zor zaman alıyor bu hafta oğlum antibiyotik kullandı ve piştikten ileri bildiğin kızgın yağ sıçramış su toplamış gibiydi Dr a msj attım görür görmez hemen antibiyotik sonlandır ıslak mendil kullanma ve kreme başla dedi hayatta 1 aya geçmez dediğim yara şükürler olsun bugün 2 gün yarıya indi eczaneden alırsın pahalı bişi değil 10 TL galiba başka bişiler de aldım ama bizim alan çok büyük geniş olduğundan bugün çok az kaldı sen 2 tane al büyük bit tüp değil dua edersin valla bizimde oğlum aynıydı ağlayarak temizledim en son hatta okadar kötüydü sulanıp kanlar akıyordu ilaç dermo-trosyd geçmiş olsun 💓