arttevhide Kızlar 2 buçuk ay oldu doğum yapalı. Çok afedersiniz tuvaletimi yaparken ilki çıkana kadar öyle acı çekiyorum ki. Günde 3 litreden aşağı su içmeyen birisiyim yaşayan ve önerisi olan var mı? Resmen yapmak istememekten tuvaletimi tutar oldum
fblt470773 arttevhide sezeryande değilde normal doğumda yaşadım sürekli kayısı suyu içtim oyle düzeldi.
ilkaay0 arttevhide kayısı elma yiyebilirsin kayısılı hoşaf yap hem süt yapar hem bağırsaklarını çalıştırır 😘
Bebislerhakkinda arttevhide aynisi başıma geldi bende şimdi kayısı suyu yaptim malesef geçmiyor dulcosoft da bi ise yaramadi kefir içtim seytinyagi içtim yok olmuyor sinirlerim çok bozuk
1cicekannesii arttevhide bende aynı durumdaydım . Resmen 4.aya kadar sürdü. Kanama oluyordu ilk aylar o kadar kotuydu düşünün. 3litre bnde su içerdim ne yaptıysam olmamıştı 4.ayda düzeldi şükür.