Kızım 9 aylık ve 2 aylıktan beri kimi görse ağlıyor markette sokakta bile biri ne tatlı bebeksin desin yeter çığlık çığlığa kimseye gitmiyor kimse ile iletişime geçmek istemiyor evde babaya bile gitmiyor ağlıyor 7 24 benim kucağımda artık çok yoruldum Bi yere gitmek istemiyorum biri gelsin istemiyorum ne yapmalıyım normal mi geçer mi😔