Emzik deneyin ama büyük ihtimal gazlandır gaz olan bebek kendını rahatlatmak için hep ağzında meme olsun ister benim kızımda öyleydi çok çektik mutlaka masajlar yapın karnını ovun ayaklarını sıcak tutun emzirdikten sonra aman ağlamasın demeyin gazını çıkarın birikince çok sancı yapıyor anlayacaksınız zaten rabbim kolaylıklar versin